- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Formularz Reklamacji Towarów
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Konsument, oraz Przedsiębiorca - Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub poprzez odesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej z dodatkową opłatą za usługę "ostrożnie". Prosimy również o otwarcie i sprawdzenie przesyłki przy Kurierze, co stanowi podstawę do reklamacji usługi transportu. W przypadku uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu znicszczenia przy Kurierze. W przypadku nie wykonania w/w czynnośći reklamacja na uszkodzony produkt w czasie transportu nie będzie uwzględniana.